hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مرکزی| برجام صداقت ایران بر تعهدها را به جهانیان نشان داد

مرکزی| برجام صداقت ایران بر تعهدها را به جهانیان نشان داد

استاندار مرکزی گفت: برجام صداقت و ایستادگی ایران را بر تعهداتش به جهانیان نشان داد و جمهوری اسلامی در این بخش کارنامه مثبت دارد.

سید علی آقازاده افزود: ایستادگی یک‌طرفه جمهوری اسلامی ایران در برجام با وجود خروج و بدعهدی کشورهای 1+5 در این قرارداد تعهد ایران را به قراردادهای بین‌المللی ثابت کرد.

او با یادآوری ایجاد سازوکار مالی کشورهای اروپایی با ایران ادامه داد: این سازوکار مالی در برابر وعده‌هایی که این کشورها به ما می‌دادند ناچیزاست.

استاندار مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مدت یک سال گذشته هیچ سودی از برجام نبرده و تحریم‌ها به ضرر کشور بوده است.

آقازاده ادامه داد: ایران تا زمانی که منافع کشور و مصلحت رهبر معظم انقلاب در برجام باشد بر این عهد باقی‌مانده و در صورت خروج از این قرارداد قادر است در مدت کوتاه به غنی‌سازی 20 درصدی دست یابد.

او یادآور شد: کشورهای بزرگ و قدرتمند جهان با وجود تمامی وسعت و قدرت خود تاکنون نتوانسته‌اند در برابر آمریکا ایستادگی کنند درصورتی‌که جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توان داخل و در سایه خوداتکایی و وحدت توانسته چرخ اقتصاد خود را به گردش درآورد.

استاندار مرکزی افزود: افزایش نرخ ارز در کشور به دلیل تحریم‌های آمریکا نبود بلکه علت آن ترس کشورهایی است که نمی‌خواهند از زیر چتر زورگویی خارج شوند.

آقازاده یادآور شد: مردم شهرستان اراک و سایر شهرستان‌ها با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن در برابر ظلمی که ابرقدرت‌ها علیه کشور روا داشته‌اند به میدان می‌آیند و اتحاد و همدلی خود را به نمایش می‌گذارند.

او گفت: مردم ایران اسلامی به جرم اینکه نمی‌خواهند زیر ظلم باشند و خواستار حفظ استقلال و آزادی خود هستند تحریم شده‌اند.

استاندار مرکزی ادامه داد: تحریم‌ها شاید در زمانی کوتاه فشارهایی را برای مردم ایران به همراه داشته باشد ولی این آموزش‌ها ملت کشور را قدرتمندتر می‌کند.

آقازاده افزود: مردم ایران اسلامی در 40 سال اخیر با صبر و استقامت در برابر تمامی فشارها ایستادگی کرده است و اکنون نیز همانند در سایه استقامت و همدلی و همبستگی از این امتحان نیز سربلند بیرون آمده و توطئه‌ها دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد